Word jij onze nieuwe collega? Ben je op zoek naar een afwisselende baan en heb je ervaring met (zorg)administratief werk?

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een


Medewerker Back Office
Zorg- en Financiële Administratie

(32 uur per week)


Systeembeheer

  • Je participeert in de Back Office en werkt in diverse systemen zoals Excel, AFAS Profit, EPD (elektronisch patiënten dossier), Berichtenverkeer, Zorgmail, Vecozo en
    werkt daarin nauw samen met collega’s van de financiële administratie. 

  • Je fungeert als vraagbaak inzake de (functionaliteit van) diverse systemen en draagt bij aan de verdere ontwikkeling en verbetering van de processen.

Controle

In samenwerking met de financiële administratie;

  • controleer je de verschillende validaties om te komen tot geldige behandelings- of begeleidingstrajecten en verwerk en controleer je de verantwoording.

  • ben je verantwoordelijk voor de volledigheid en juistheid van één of meerdere van de administratieve deelgebieden in contracten met samenwerkingspartners zoals gemeentes of zorgaanbieders.

  • ben je verantwoordelijk voor de volledigheid en juistheid van het Berichtenverkeer t.b.v. reguliere verlening van zorg.

  • zie je mede toe op de toepassing en handhaving van wet- en regelgeving en procedures die betrekking hebben op het aandachtsgebied.

Informatie verstrekken

  • Je levert een bijdrage aan de totstandkoming van doelen uit het jaarplan.

  • Je verstrekt detailinformatie, voert controles uit en stelt specificaties op.

  • Je participeert vanuit het eigen vakgebied in overlegsituaties.

 

Zelfstandigheid

De werkzaamheden worden verricht in samenwerking met de collega’s in de Back Office, binnen beleidskaders en procedures. Je ontvangt leiding van de Directie. Prioriteiten worden in overleg met je collega’s of Directie gesteld en voorkomende problemen en verstoringen in de werkuitvoering worden opgelost. Je onderneemt initiatief bij het vakinhoudelijk ondersteunen en begeleiden van behandelaren en begeleiders om gesignaleerde knelpunten op te lossen. Je draagt verantwoordelijkheid voor de juistheid, volledigheid en tijdigheid van gegevens binnen diverse administratieve deelgebieden.

 

Opleidingseisen, kennis en registraties

- MBO 4 of HBO (zorg-)administratief diploma of vergelijkbare opleiding.
- Kennis van Excel en AFAS Profit is een pré.
 

Functiewaardering

De functie Medewerker Back Office Zorg- en Financiële Administratie wordt ingedeeld in FWG40 of FWG45 (CAO GGZ), afhankelijk van opleiding en ervaring.

Praktijk Memo voorziet in deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

 

Reacties

Voor nadere informatie, neem gerust contact op met Peter Steenkist, praktijkhouder, (0164-243413).


Ben jij ervan overtuigd dat bovenstaande functieomschrijving bij jou past? Stuur dan jouw CV en persoonlijke motivatie naar: personeelszaken@praktijkmemo.nl.

 

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.