FRONT OFFICE MEDEWERKER

 

Praktijk Memo in Bergen op Zoom biedt ambulante geestelijke gezondheidszorg aan jeugd en volwassenen in de regio's West-Brabant-west en Zeeland. Bij Memo werken verschillende disciplines samen onder het motto 'één gezin, één  plan'. We beschikken over een scala aan interventiemogelijkheden en betrekken het (gezins)systeem daarbij.  Onze focus ligt vooral op mogelijkheden en minder op problemen. Memo is regionaal de specialist voor passende zorgarrangementen in een prettige, warme omgeving met deskundige medewerkers.

 

Wij zijn met enige spoed op zoek naar:

FRONT OFFICE MEDEWERKERS (2)
(20 uur/week)

 

Vooralsnog gaan we uit van de volgende werkdagen (en/of dagdelen) op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
In overleg met je naaste collega’s kan dit mogelijk wijzigen.

Binnen je functie heb je, naast je directe collega’s te maken met kinderartsen, psychiaters, verpleegkundigen, begeleiders, collega’s van de Back Office en financiële administratie en uiteraard met cliënten.

 

Wat ga jij doen? 

De functie medewerker Front Office, houdt het volgende in:

  • Het verzorgen van telefoonverkeer en in- en uitgaande post.
  • Het bieden van administratieve/secretariële ondersteuning aan onze hulpverleners.
  • Het verzorgen van alle administratie rondom de cliënten.
  • Zorgdragen voor een adequate planning (o.a. cliënten) en agendabeheer;
  • Het bijhouden van de diverse cliëntsystemen en (digitale) cliëntdossiers.
  • Het ontvangen van cliënten.
  • Het uitvoeren van diverse baliewerkzaamheden.

 

Dit vragen wij van jou:

  • Ruime ervaring met Outlook, Excel en Word.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en schrift).
  • Affiniteit met de zorg.
  • Je kunt het overzicht behouden (helicopterview) in een dynamische, soms ad-hoc omgeving.
  • Je hebt een opgewekte persoonlijkheid, flexibel, proactief en accuraat.
  • Je bent in staat nieuwe werkwijzen snel eigen te maken.
  • Je hebt een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid.
  • Je hebt een empathische, patiëntgerichte, integere en kwaliteitsgerichte werkhouding.
  • Minimaal een MBO-diploma (richting Administratie of Secretarieel).
  • Een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

 

Wat wij jou bieden?

- Een jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling bij positief functioneren.

- Salaris conform CAO GGZ schaal 35  (jouw salaris wordt bepaald aan de hand van opleiding en relevante werkervaring).

- Balansbudget (€ 500,= per jaar) voor studie, extra vrije tijd of uitbetaling.

- Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%).

- Pensioen PFZW.

 

Gesprekken zullen plaatsvinden als kandidaten met een passend CV zich gemeld hebben. Sollicitaties kunnen gestuurd worden naar: personeelszaken@praktijkmemo.nl. Nadere informatie over de functie is te verkrijgen via Ivo Uijt de Haag: 0164-243413.

 

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.